mami78 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Her går det i husarbeid. Har to barn fra før...og så prøver jeg å trimme 1 time hver dag. Tenkte å gå en tur og trene litt yoga og styrke. Og så kanskje strikke litt. Ellers blir det å se over at alt er klart til den lille. Og så er det vel bare å vente...håper på å føde om et par uker! Hva bruker dere dagene til?
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Har ikke permisjon enda selv da, men forrige gang gikk det med til rydding (vi hadde akkurat flyttet). Gikk tur hver dag, også sov jeg masse (små lurer). Lurt å hvile litt mens du kan, men det vet jo nok siden du har noen fra før.
mami78 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Lurt å hvile og samle krefter, ja! Her får jeg sove etter at de store har dratt på skolen, det er deilig! Men er lurt å trene litt også, men kanskje ikke altfor nærme termin...
Bromelia Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Ser på snøen som daler ned... slapper av.... Sover dårlig om natten fordi jeg har syyykt mye kynnere... (unner meg en paracet når det som er som værst) Vasker klær, og litt sånt småtteri... Tar en tur på nærsenteret...
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg KJEDER meg.... Håper han kommer snart.. Tenkte jeg skulle tørke litt støv, men det er jo ikke så innmari moro det heller Ser på tv og tenkte jeg skulle sette meg å scrappe litt..
ayaah Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 husarbeid, husarbeid, husarbeid, blir aldri ferdig... Treffe venner iblant. Går tur noen ganger, litt væravhengig (orket ikke da det var 24 minus ute). Har 3 barn fra før så det er litt å følge opp (men de hjelper litt til med det de kan da)
FrøkenSprøken Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har permisjon allerede, og har hatt det siden den 21. desember, selv om jeg ikke har termin før i slutten av februar, så jeg har goood tid;) Først var vi på juleferie, og etter at vi kom hjem for to uker siden har jeg endevendt huset, og vasket i hyller, klesskap, kjøkkenskap o.s.v. Her har nemmelig redebyggerinstinktet slått inn for fult;) Så har jeg vasket noen klær til lillejenta, gjort klar barnevogna og satt opp stellebord og seng. Så nå kan hun nesten komme. Sånn ellers prøver jeg å sove noen timer på dagtid, siden jeg sover dårlig om natten, men fortsatt er oppe 6-7 med sønnen vår. Ofte det ikke blir tid til det, men jeg prøver. Så har jeg bakt og fylt fryseren med mat, så vi slipper å tenke på det etter fødselen. Og sist men ikke minst forsøker jeg å få vært litt sosial, for det har jeg ikke hatt tid til i høst, og det kommer jeg vel ikke til å få tid til etter at babyen har kommet heller, så da får jeg opparbeide meg en "kvote" Hoi, ser at de ble ganske mye egentlig... Ja, og så strikker jeg litt, og skal forsøke å få sydd en meitai til lillejenta :-D
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har startet min permisjon :-) og her går dagene med til husarbeud og slappe av. Prøver å ikke sove noe særlig ekstra fordi jeg ikke vil bli vandt til mange flere timer ekstra søvn nå rett før babyen kommer. Hender selvfølgelig at det blir en liten lur på dagen. Merker jeg er veldig sliten nå på slutten. Er oppe kl 7 med 2-åringen min så det har vel litt med det å gjøre også :-)
konrad sin mamma Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 jeg har funne fram min kreative side å maler bilder, strikker å syr litt. Både gaver til maaange kommende fødselsdagen i slekten og til mini... Tenkte jeg skulle bake litt bakst å ha liggende i fryseren til all besøket som blir å droppe innom etter fødsel.. godt å slippe å tenke på det da!... nyter å være alene å later meg
Maligima Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Heihei.. Jeg har vært sykemld siden september og ikke kjedet meg en eneste dag Har en gutt på 5 og en jente på snart 4 fra før.23 dager til termin så går ut i mamma permisjon om 2 dager! Jeg hekler,scrapper,rydder i ting jeg egentlig ikke gidder til vanlig,sorterer papirer,oppskrifter og blogger:) Alltid noe å gjøre!!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 jeg har hatt permisjon siden 3.jan. å har termin om 5 dager. her går dagene til litt klesvask. å prøver å få slappet av litt inni mellom sover ikke noe særlig hverken natt eller dag så energi er det ikke så mye av her. det går også endel tid til både fysioterapi timer, legetimer og UL oppfølging på sykehuset. ser virkelig frem til å få kroppen tilbake nå. egner meg ikke som høygravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå