Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei. Massering av mellomkjøttet? hvordan hvor? hæ? hehe,tenkte vi skulle prøve dette da,men syns det bare ble rot. Noen som har en ide eller kansje et godt råd på veien?
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Enkelte påstår at ved å massere mellomkjøttet (biten mellom vagina og anus) me spesielle oljer, hindrer eller motvirker man å revne ved fødsel. Mange selger rådyre oljer med diverse ingredienser... ...men jeg må bare få si.... Om du legger hud i olje i en ukes tid, blir den da mer tøyelig? Nope! Man kan sikkert bli videre av å tøye, men SÅ mye klarer man nok ikke å tøye heller. Min mening er og at billig jordnøttolje vil gjøre samme eventuelle jobben... JM vil passe på å holde hodet tilbake slik at huden der nede får tid til å strekke seg. Enkelte har en hudtype som ikke strekker seg så lett og da blir det desverre litt riving, men det er normalt. Revningen har som regel noe med underhuden å gjøre så samme måte som strekkmerker. Går ikke ann å smøre underhuden. Enkelte får masse strekkmerker selv om de smører flere ganger om dagen.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Signerer denne Marnarmamma. Og jeg er av de heldige med utøyelig hud! Hurra! :-/
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2010 oki. ja jordmor sa at det skadet ikke å prøve,men man kunne bruke vanlig babyolje eller mat olje.. så jeg tar det vi har,enkelt å greit. takk får svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå