Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 hvor gamle var barna da de sluttet med vogn? hvor mange vogner trengte barnet? holder det med EN?
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Siden hun lærte seg å gå(12-13 mnd) har hun knapt villet være i vogna. Har mest hatt den med som pakkesel til butikken når vi skal handle og en stund trilla vil til/fra barnehagen, men hun vil helst gå. Har kun hatt denne ene vogna, en Emmaljunga Edge duo. Dvs har en Maclaren-trille, men den hater hun, så den er nesten ubrukt. Hun har aldri villet sove i vogn som "stor jente",så det kutta vi fra da hun var 7-8 mnd gammel. Så, for å svare på spørsmålet: Ja, det holder egentlig med èn vogn. (så lenge den har både bag og sportsdel) Jenta er nå 2 år, og nå setter vi på bagdelen igjen slik at nye babyen(som jeg håper plopper ut i disse dager!) får overta vogna.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 tusen takk for svar!! Lykke til med fødsel!
Lemonia Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Min erfaring er i allefall at det holder med én vogn. Vi har to da, hovedvognen (Teutonia Mistral) og en reisetrille (Carena Easy). Jeg vil ikke ha med hovedvognen på ferie, og det er ikke alle steder det er så tilgjengelig med vogn så da er det greit med en som er lett og enkel å bære. Reisetrillen vår er også blitt bilvogn, dvs den ligger alltid i bilen og blir brukt på kjøpesenter o.l., mens hovedvognen blir brukt når vi triller ute eller skal trille mye.
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Bare hyggelig:-) Og takk! Men må legge til at det er jo ganske indiviuduelt mtp vogn, mange har 3-åringer i vogn også... Men har du en duo/kombi-vogn har du ihvertfall både med bag og sportsdel, så da slipper du kjøpe flere enn den ene. Er ihvertfall god plass til en 2-3 åring i en slik sportsdel.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Min sluttet helt med vogn da han var ca 1,5 år gammel. Hadde en vogn til turgåing og en liten, praktisk trille til shoppingbruk. Trillen var jo strengt tatt ikke nødvendig, det hadde jo gått greit å ta med storvogna på kjøpesenteret også. Så ja, det holder egentlig med en vogn.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Lemonia.. du sier det holder med en vogn, men at dere har to... og så lister du opp anledninger der du bruker den andre vogna.. Da høres det jo ut som du egentlig mener det er praktisk å ha to!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå