Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 I følge denne siden er jeg 10 uker på vei, og jeg kan noen dager kjenne "sommerfugl" bevegelse like m skambenet. Er dette baby? Har to barn fra før, men kan ikke huske når jeg begynte å kjenne liv der inne m de to. Når er d normalt å begynne å kjenne noe egentlig?
WPW Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Da jeg var gravid med nummer 1 kjente jeg den følelsen du beskriver rundt uke 13. Jeg var sikker på at det var babyen, og ble irritert på de som mente det var tarmbevegelser.. tihi.. Men etter at jeg fødte, og til og med nå 14.5 mnd etter at mini ble født kjenner jeg de samme følelsene. Så jeg tar det kun for litt krampetrekninger som f.eks leamus, og ikke noe spark denne gangen. Tror jeg har lest en eller annen plass at man kan begynne å kjenne liv rundt uke 15, men jeg husker ikke helt. Men det jeg husker 100% sikkert er at mannen min kjente liv uttapå magen sist da jeg var ca 19 uker på vei. Jeg husker det så godt fordi jeg tidligere på kvelden hadde prøvd en kjole jeg skulle ha på i et bryllup. Den var kjøpt inn spesielt for at jeg skulle kunne ha den som gravid. Også passa den ikke fordi PUPPENE var blitt så store.... ARGH! Jeg var skikkelig sur og gretten, og da mannen min skulle trøste meg la han armen sin på magen min. Og tror du ikke mini sparka akkurat der han hadde armen!! Det redda dagen kan du si;)
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 hehehe Jeg har oxo hatt spasmer i magen etter de to guttene mine, derfor jeg spurte her inne Får bare vente tålmodig på å kjenne når baby begynner å sparke i blæra, nyrene og ribbena for alvor hehe Da er d ikke så gøy lengre hehe
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Førstegangs kjenne sjelden nåt før mellom uke 17-22 Andre/flergangs mye tidligere ) Med førstemann kjente æ fra uke 20, nu har dn sparka sia uke 13 ) Men man kan aldri si aldri
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Å hadde btw fantomspark i ca. 8 mnd etter at æ fødte gutten min Skikkelige spark
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Jeg kjente bevegelser i magen fra ca uke 13-14 forrige gang. Det var ikke spark, men tydelig vibrering/ romstering helt nederst i magen, på bekkenbunnen liksom. Dette kjente jeg daglig, og helt 100 % sikkert, så blir spennende å se når jeg kan kjenne noe denne gangen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå