LilleFebruarNøtta Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Er det noen som har erfaring med dette? Har litt løst å prøve litt "alternativ" smertelindring
Cupcake! Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Fikk satt noen nåler sist jeg fødte, men de funka ikke særlig for meg. Kan være jeg allerede var kommet for langt inn i smertene..ikke vet jeg. Men det er jo bare å prøve Jeg hadde ingen plan på forhånd når det gjaldt smertelindring men fikk prøve badekar, akupunktur, varmeposer og lystgass
LilleFebruarNøtta Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 okay sto i fødselsboka at enn måtte begynne med det med èn gang omtrent... har egentlig ikke noen planer selv for jeg har jo ikke peiling på hva jeg går til!! :S eneste jeg vet er at ongen skal ut! hehe Hvordan funka det med badekar da? har lyst å prøve det å
mami78 Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har født to ganger med akupunktur. Brukte det helt i starten, eller ca.4 timer før barnet kom ut. Hjalp mot skjelving og jeg ble roligere. Brukte ikke noe annet...Satt litt i badekaret, det var godt.
LilleFebruarNøtta Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 Håper det funker på meg også! jeg har veldi lyst å prøve ) skal til jordmor på torsdag, så får vel vite mere håper jeg )
Nine:) Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Heihei! Jeg fikk det med andremann:)) funket veldig bra! Men jeg fikk det ikke før de siste 40 min, for jeg hadde ikke åpning og da var jordmor redd det ville stoppe opp:(( Nål i hodet for kvalmen? på fingre, tær og bak i ryggen. Nålene i ryggen tok mye av riene bak og jeg syns det var enklere å forholde seg til krafige rier kun foran... Fikk også litt lystgass i de 40 min, men ble bare mer kvalm, så det var for sent for sånt... ellers hadde jeg god nytte av den ved første fødsel! Men jeg håper på å få nålene litt tidligere denne gangen;)
babymaby Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Hadde det under en av mine fødsler, men er usikker på virkningen. For meg hjalp det å lære seg å puste korrekt og ikke å knyte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå