januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hun har fått så mye leker til jul, keybord m krakk og mikrofon, lekekjøkken, dukkestellebord m.m så hun trenger egentlig ikke noe... Så har hun fått "stor" prinsesse seng av oss til bursdagen... MEN må jo ha en liten gave til henne, hva kan det være... er kasseapperat stas?
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Har hun egen cd-spiller? Finnes en del råååsa, kule, bærbare cd-spillere. Jenta vår har en, synes den er veldig stas.
nøste... Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Barnebord med stoler. Stas å tegne på, sitte ved andre barn i selskaper osv. Det er fortsatt vinter: akebrett
januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 ja det fikk hun også til jul, i rååsa såklart
Maisie Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Må jo ikke være leker da, hvis dere synes hun har nok. Bøker, sangkort, ulltøy eller noe som hun mangler av utstyr kanskje? Eller så kan det være litt påfyll til eks. dukkekjøkkenet (type lekemat, servise), dukkeklær, duplo eller annet.
januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 prinsessebord me to stoler har hun og ja.... Men akebrett har jeg tenkt på, men de er utsolgt overalt.....
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Her styrer vi mye med Dyre-lotto(spill) for tida, det er gøy!
januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2010 salad fingers: er jenta di og akkurat blitt 2? er di store nok til dyrelotto? hehe isåfall hørtes d gøy ut!
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Hun ble 2 år i slutten av November. Dyrelotto er enkelt, og man kan jo "spille" akkurat slik man vil, så ja, jeg synes de er store nok da. Vi legger ut brettene, og så putter hun kortene på rett plass, orker ikke ha hver vår tur med trekking og sånt, det tror jeg ikke hun er moden for(utålmodig!)
januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2010 lurt! takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå