Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Er dere fornøyde? Fordeler, bakdeler?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 dytt....dette er nok ikke helt det rette forumet men...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Vi er fornøyd, men det er den eneste bilen jeg har hatt så jeg har ingenting å sammenligne med. God bakkeklaring og valgfri 4-hjulsdrift gjør at man kommer frem nesten over alt selv om det er en god del snø og selv om det er glatt. Kjøper man dieselmotor tar det lang tid før det blir varmt om vinteren (gjelder vel alle dieselbiler). Vet at man kan kjøpe med motor og kupevarmer f.eks med tidsur så det ville jeg da gjort. God plass til bakoverlent barnesete i baksete. Den er realtivt rimlig sammenligned med andre konkurenter med lik bagasjeplass. Greit at bakluken lukkes oppover for da kan man stå under der når det regner og man skal finne frem eller stable bagasjen. De fleste biler har dette, men Toyota Rav f.eks har dør som åpnes til siden. Den har også strømuttak bak (sigarretttenneruttak) der man kan koble til fryseboksen. Det er litt uvant at instrumenter står midt mellom setene (oppe ved vinduet) istedet for forran sjåfør, men etter at jeg ble vant til det synes jeg klart at det er best Du får mindre lys i øynene og der instrumentene vanligvis er er det et lite rom der sjåførene kan legge ting som f.eks mobiltelefon, solbriller, lommebok Bilen støyer litt når man kjører så jeg tror andre biler er stillere. Kan være det er annet negativt også, men kommer ikke på det i farten. Lykke til med valg av bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå