T#3 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Ringte legen nå i morges for å få målt BT og tatt en urinprøve. Har ikke følt meg helt bra noen dager, sliter bl.a. med en grusom hodepine. Hun sekretærdama gav meg en time på onsdag. Var det litt lenge å vente? Hadde håpa på en ø-time jeg... men akk nei... Kanskje bare jeg som er utålmodig...og litt redd...
T#3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2010 Endte opp med sykemelding pga høyt blodtrykk... Det jeg var redd for! Legen beklaget at jeg måtte vente helt til i dag da. Ser at jeg kunne stått litt mer på for en ø-time da, for hun hadde ikke engang fått med seg at jeg var såpass uvel. Så da skal jeg roe helt ned og bare tenke på meg selv (lettere sagt enn gjort med 2 barn i hus...)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Ja se der, det kan være greit å komme seg til legen når formen ikke er bra. Jeg har flere ganger irritert meg over at det skal være opp til legesekretærene å avgjøre hvor fort man skal få time til legen. Jeg liker ikke at jeg bestandig må fortelle "hva det gjelder" heller, som om de har noe med å sette en foreløpig diagnose.... Bra du fikk sykmelding da, så får du piske mannen og ta det mest mulig med ro selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå