Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jenta mi har blitt invitert i selskap til en i barnehagen. Hvor mye bruker dere på gaver? og har noen ett gavetips til gutt på 4 år?
erteposen + 4 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Det har blitt diskutert mange ganger her inne, og jeg tror at for barnehagebarn (ikke nære venner av barnet, barn til venner, slekt) så ligger et stort sett mellom 70-100 kr. En gutt på 4 år hadde jeg kjøpt en liten legoting, bakugan (en kule med et kort som alle gutter elsker), en pakke med tatoveringer, star wars t-shirt (om en går opp i 120 kr klassen) eller noe annet star wars.
melkekua™ Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 50-100,- Hva med en bil, såpebobler...eller et belte.....mange muligheter ) Eller en paraply....
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 takk for tips.. var i den prisklassen jeg også så for meg,men vet om mange som kjøper til rundt 200. Syns det blir for dyrt når det ikke er "nær venn"..
erteposen + 4 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Det er galskap. Jeg vet at noen klasser har bestemt seg for 50 kr. Det er vanskelig å finne på noe til gutter for 50 kr, synes jeg. Jenter kan en kjøpe hårklemmer osv. Mine gutter blir glade for bøker også. De kulene koster 80 kr og er det helt store her i Bergen akkurat nå
miss blithe Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg og tenker 50-100 kr. Lommelykt kanskje? Det har de jo med biler motv, kanskje andre motiver og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå