Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet til gutten? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plagdes VELDIG med å finne navn til han som begge er enige i, men er redd det er litt utbrukt..?

Tenkte han kunne hete Sander :) En stor, fin gutt med mye mørkt hår :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Sander er fint og gammelt. At andre også bruker det er jo ikke deres problem, så lenge dere liker det.

Skrevet

Det er jo egentlig mye brukt, ja. Men om dere synes dete r fint, så gå for det! Det skal ikke spille noen rolle hva andre mener, for det finnes alltids de som ikke liker det :-)

Skrevet

Vet av noen gutter som heter Sander, men alle er i vidt forskjellige aldersgrupper. Om dere synes Sander er fint, noe som jeg også synes, så velger dere det. Uansett hva alle andre måtte mene...

Gratulerer med sønnen:)

Skrevet

Om dere liker navnet Sander og synes det er et bra navn så kaller dere ham for Sander :D

Skrevet

Ja, tenker på det også; at det egentlig ikke betyr noe at så mange heter det :) Men så har jeg fått hørt så masse "Han skal vel ikke hete Lucas, Leo, Mathias osv, han kommer til å bli en av 6 i klassen som heter det!" fra venner og familie.. Men Sander er vel ikke så veldig populært akkurat nå? Hvor finner man informasjon om slikt egentlig..?

Skrevet

Det er 6221 menn som har Sander som første fornavn.

Det er 5292 menn som har Sander som eneste fornavn.

Så igrunn ikke sååå mye brukt :)

Skrevet

Synes også Sander er kjempefint. Der jeg kommer fra var det ganske mange som kalte guttene sine Sander (og Lucas), men det var vel rundt 10 år siden, men føler det har dabba litt mer av nå....

Skrevet

hva med aleksander?

syntes liksom at sander er halvt navn bare.. kosenavn til en som heter aleksander

Skrevet

Men de aller, aller fleste av disse har fått navnet de siste 10 årene da, så blant barn er det veldig vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...