Gå til innhold

2 års selskap! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 2 år og skal feire med noen av vennnene sine imorgen. Hva ville dere servert av mat og kaker? Ville dere gitt en liten godteripose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i lille sin 2årsbursdag så serverte jeg av kaker "tusenbeinbollekake", gele i små kopper og muffins. alt i posjonsstr. hadde også masse god frukt da lille er veldig gla i det. vi hadde juice som drikke.

mat serverte vi ikke. men skulle vi servert mat hadde det blitt noe enkelt som pølse i brød eller noe.

de fikk også en liten godtepose. et kinderegg, en eske rosiner, en liten leke og et rør med smarties. synes det holder etter alle kakene;)

men det hender jo at noen foreldre ikke tillater så mye søtt og da er det jo greit å forhøre seg om det på forhånd slik at mat og kaker kan moderes litt;) godteposen trenger de strengt tatt ikke.

Skrevet

I de fleste barnebursdagene vi har vært i har det blitt servert pølser, så har barna lekt en time, så har det blitt servert sjokoladekake (langpanne). Saft å drikke. Noen som har fiskestang med godtepose, men langt fra alle...

Man behøver ikke ta fullstendig av!

Skrevet

Det er så forskjellig hvordan det gjøres... jeg tror jeg tok litt av:) serverte hotdog og brus til barna. Barnas foreldre var med, og til de serverte jeg pastasalat. til kaffe var det forskjellige kaker. noen medbrakt av gjestene( supert så trengte ikke jeg gjøre alt!) var mange gjester, tilsammen var vi 24 stk i min datters to års dag. samme var vi i 1 årsdagen i fjor, så det er nok blitt tradisjon. hadde ikke godteposer, forn barna var mette av mat og kaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...