Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Den lille gutten min på kun 3 mnd er blitt så skeptisk til andre. Vil ikke kikke på eller pludre med noen andre før de har sittet der ett kvarter eller noe. Snur seg kun etter meg hele tiden og ser ganske så bekymret ut. (Dersom de holder han) Gjelder også folk han ser nesten hver dag. Trodde ikke barn ble skeptiske til andre før de var en vell 7 mnd. Tar jeg helt feil eller er han bare veldig mammagutt? Andre som har vært borti dette?
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Det er i hvert fall et sunt tegn at gutten din er knyttet til deg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Takk det var jo en koselig tanke:) Ikke tenkt på det på den måten:) Men syns alikevell det er litt trist at han skal være så skeptisk ovenfor andre:/
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det gaar seg til vet du. Pass paa aa gi ham god tid til aa bli kjent med folk og fortsett aa la ham treffe andre. De fleste barn har saanne perioder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå