Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Heeii.. Jeg er 4+5 uker.. Viste ikke satt jeg var gravid, jeg har røyket (vanlig rølyk ja) drukket på fest.. å vært til tannlegen å tatt bilde av tennene!! Jeg er 19 år, å føler meg klar til å taimot dette barnet... Men kan alt dette ha skadet barnet ??? Trenger noen svar ... =/
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 De fleste har nok hatt en fest eller 5 før de fant ut de var gravide. Jeg var ute på torsdag fredag og lørdag, fant ut mandagen etter at jeg var gravid. Røyker gjør jeg også, klarte ikke slutte helt, men trappet kraftig ned. Ikke mer enn en eller to til dagen. Nå har jeg en nydelig datter osm ikke feiler noen ting:) Hun fikk topp karakter på alle tester etter fødselen og forstervann og morkake var helt fin:) Hadde ikke bekymret meg noe over det:) Selvfølgelig kan noen ta skade av det, men jeg hadde ikke brukt svangerskapet på å tenke på det. Jeg brukte mye tid på å være bekymret, snakket med legen om det som fortalte meg at alt høyst sannsynlig ville gå bra og at jeg ikke burde tenke på det:) Fikk ikke gledet meg over det å være gravid før etter dette, så snakk med legen om du er veldig bekymret:) Gratulerer og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Tusentakk for att du tok deg tid Å att du delte dine erfaringer med meg. Jeg er selvfølgelig litt bekymret, for alle vil vel egentlig ha ett friskt barn håper alt går bra, å skal prøve å ikke bekymre meg.. Har bestilt "prate"time hos legen
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde meg en fyllekule på tre dager sist påske - fant ut første "arbeidsdag" at jeg var gravid. Legen min sa til meg at dersom jeg hadde skadet fosteret med alkohol, ville jeg ha mistet det siden det var så tidlig. Vi deler ikke blod heller med fosteret før det er 4-5 uker.. Har nå en nydelig, velskapt babyjente som også skåret topp på alle scorene og testene! Ikke bekymre deg, det går helt fint!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Tror de fleste har inntatt alkohol i de første ukene av graviditeten, før de viste det.. Men det går bra:-) Røyken går også bra, det beste er å slutte med en gang, men hvis du ikke klarer det, kan du jo trappe ned. Det var mye enklere å slutte å røyke enn jeg hadde trodd:-) Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 barnet deler ikke blod med moren før etter 5-6 uker... så det går bra Jeg var selv på sydentur da jeg ble gravid og drakk hver dag og røyka sikkert 40 om dagen. Men sitter her med en nydelig frisk gutt i dag Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå