Gå til innhold

bytte til "stor seng" når han er 14mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han hater springkelseng sin.klatrer over kanten gjør han også.jeg tør ikke la han ligge der uten at jeg er til stede.vurdere å bytte til stor seng,men er det tidlig?tanker

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Når de kommer seg utav er det like greit å bytte, bedre det enn at han faller ned fra sprinkelsengen på vei ut...

Men det var da voldsomt tidlig da, flink krabat du har der=) Jenta vår på 2,5 år kommer seg ikke ut av sprinkelsenga enda, men skal få stor seng nå denne uka da...

Skrevet

han er en sikkelig klatrer.klatrer opp på alt.han var 11mnd da han gikk etter meg opp loftsstigen.sånn luke som enn drar ned å trekker ut en stige.han klatrert helt til toppen han.ingen grenser når det gjelder sånt.storebroren står på første trinnet å synes det er kjempe skummelt.stor forskjell må jeg si.tror kansje jeg går for bytte av seng.så kansje jeg får han til å legge seg om kvelden.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Hehe, han blir nok turner når han blir stor =)

Det går sikkert bedre med stor seng da, så slipper du ihvertfall å bekymre deg for at han skal falle ned og slå seg=)

Skrevet

jeg ville ha byttet så lenge han klater ut av sprinkelsenga selv. kortere fallhøyde dersom det skulle gå galt en dag. kan fort bli skummelt.

vår på 2,5 ligger fremdeles i sprinkelseng og har ingen intensjoner om å bytte den ut enda for han klatrer ikke over. han klarer det men gjør det ikke. trives veldig godt i senga si og venter alltid til jeg henter han. når han begynner å stå opp selv så blir det ny seng.( og en syk alarm på døra når han går ut for han har rom i 1etg mens vi har i 2;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...