Gå til innhold

Erfaring med billige graviditetstester (strips) ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i morges (skal ikke ha mensen før om noen dager men har så på følelsen at jeg er gravid..), og det kom opp en svaaaaak strek innenfor tidsfristen. Den ble sterkere (mer rosa) da testen tørket. Har fått falske streker på billige tester før, men da har de kommet etter tidsfristen og såvidt jeg kan huske har de aldri hatt farge. Skal teste igjen i morgen tidlig, men må døyve utålmodigheten ved å spørre her.. Noen som har erfaringer? Er en strek også en strek på billige tester??

Hilsen håpefull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte sånne strips da vi prøvde på nr. 2. Jeg fikk svak strek noen dager før forventen mens. Og jeg var gravid :o)

Krysser fingrene for deg jeg :o)

Skrevet

Å så bra, jeg håper og tror :) Får ikke gjort noenting fordi jeg må snike meg til å titte på testen stadig. He he helt tullerusk av det her. Blir spennende å teste igjen i morgen! Når fikk du sterk/tydelig strek? Omtrent ved ventet menstruasjon?

Skrevet

Jeg brukte og disse. Tok test noen dager før ventet mens og fikk svak strek. Tok 7 tester, alle med samme resultat. He he. Var gravid, og min svake strek er nå 3 mnd :D

Lykke til :)

Skrevet

Fikk sterkere strek omtrent ved ventet menstruasjon ja. Hehe, husker følelsen, blir litt tullerusk av hele greia :o)

Skrevet

Jeg testa med en slik en, og det kom bare kontrollstrek. La fra meg testen og kikka på den etter 10-15 minutt, og da var gravidstreken kommet opp. Jeg trodde jo ikke det jeg så siden det tok så lang tid... Men nå sitter jeg her med lillebror på 2 mnd, så jeg var gravid :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...