Gå til innhold

da kommer jeg inn her=D


Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig=) er rart å tenke på, men fremdeles skummelt.

 

for dem som ikke kjenner meg så hadde jeg en ma i aug i fjor og det preget meg mer enn jeg hadde trodd. Kom meg aldri til 2. trimester med det nurket da ma`en skjedde i uke 10, så nærme men likevel så fjernt...

 

jeg hadde ul på fredag og nurket var ca 6 cm stort, vinket, klødde seg på nesen og sparket villt mot ul apparatet som presset på magen*likte ikke det*=) noe så fantastisk å se=D et 6 cm lite menneske*utrolig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, og lykke til! :) Dette går nok bra skal du se. :) Hvor langt er du på vei nå da?

Skrevet

Takker og håper virkelig det=) jeg er 12 fullgåtte i dag=) den såkalte magiske grensen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...