Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang for oss,så lurer på om det er noen som kan svare på om det er vanlig at far er med til jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt med far til noen av mine timer,men vet at mange av venninnene mine har hatt det. Jeg skulle gjerne tatt han med,men han har ikke tid pga jobb, så da har det vært meg alene på alle timer!

Hvis far har lyst, synes jeg absolutt at du skal ta han med, for det gir han et nærere forhold under svangerskapet, ikke bare etterpå!!!

Lykke til

Skrevet

Takk for svar,da blir han han nok med, for han vil gjerne :)

Bare jeg som aldri har hørt noe om det, om det var vanlig eller ikke:)

Skrevet

mannen min var med på hver eneste jordmortime forrige gang og så sant det passer med jobben så skal han det denne gangen også. legekontrollene går jeg på alene for det er bare veie-måle-har-du-det-bra-fint-hadet!!! selv om dette er andre gangen så synes jeg det er fint å ha med noen til jordmor. en jordmor er så mye mer enn en lege. litt annen fokus enn blodtrykk og vekt. det er jo en forberedelse til fødselen og det er jo mannen i aller høyeste grad en del av.

mannen din har bare godt av det!!!

Skrevet

Takk, takk.

mye man er usikker på siden det er første gangen, så sikkert bare greit og være to til og få med seg all informasjon:)

Så siden han vil selv,så blir han med:)

Skrevet

Jeg og min kjære gikk sammen til jordmor de første gangene. Veldig koselig! Og ville jo gjerne at han skulle få høre hjertelyden også. De siste gangene har jeg vært alene, men regner med at han blir med på slutten igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...