Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Ser at det er utrolig mange stebarn med diagnoser eller blir fulgt opp av BUP eller PPT. Jeg har 2 stebarn som begge er inne til observasjon/oppfølging av både BUP og PPT. Det eldste stebarne har moren meldt opp 2 ganger hos BUP. Første gangen fordi hun mente barnet hadde ADHD. Barnet er helt normalt etter min mening, når du sammenligner med jamngamle barn. Har hatt dårlig oppførsel nå og da på skolen, men det kan andre barn også uten at dem skal studerest av den grunn. Å sette grenser er viktig, men det er vist veldig mange som ikke klarer å sette krav til barna sine etter samlivsbrudd. For det er jo så synd på barna, men man må jo en gang klare å gå videre med sine liv og oppdra sine barn som man ellers ville ha gjordt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Glemte å skrive at barnet fikk ingen diagnose av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg skal innrømme at jeg kjapt etter brudd med far begynte å bli litt slappere på regler. Jeg hadde jo valgt at barnet skulle pendle mellom foreldrene og jeg valgte et liv for barnet som det ikke fortjente. MEN jeg så plutselig en dag at jeg oppdro en drittunge og da var det ikke mye bønn mer. Vi laget avtaler om innstramming litt og litt og det tok faktisk et år før jeg ikke så på barnet som en drittunge selv lenger. Og jeg tenkte "hvis jeg ser på barnet mitt som en drittunge.... jeg som er moren.... Hva ser da andre på barnet mitt som" Jeg var SÅÅÅÅ flau. Følte at jeg hadde feilet som mor, men nå er vi tilbake på track (håper jeg) Innstammingen har vart i 3 år og ungen er blitt en som jeg får skryt av når den har vært på besøk. Jeg jobber daglig for å unngå denne feilen en gang til. Og det er svarte natt ikke synd på ungen min! Ungen har 2 hjem, 2 sett med venner, 4 sett besteforeldre, klær, ski, sko, kjærlighet og oppdragelse. Hva mer kan et barn be om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå