yasmina Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Vi fikk nemlig en i gaar.... Bryllupet er 6 februar, ja - om 3 uker eller noe slik og hvor, jo da i Beirut ??? Kanskje litt optimistisk aa komme med den saa sent ? Litt kjipt ogsaa for jeg skulle gjerne dratt, men ville jo helst hatt mulighet til noe mer enn en helg der.
1881 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 De brylluppene vi har vært invitert i, har invitasjonene kommet ca 3 måneder før den store dagen!
#Ariadne# Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 hehe. greit aa kunne planlegge litt ja:). naar en maa reise langt eller bryllupet er lagt til feks sommer naar mange er paa ferie er det greit aa sende ut noen mnd paa forhaand
Tante Gustava Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Holder på å styre med dette selv nå, vi gifter oss til sommeren. Skikk og bruk sier at en bryllupsinvitasjon bør komme senest 12 uker før bryllupet, og gjerne tidligere om det er i sommerferietid eller man sender invitasjoner til utlandet.
erteposen + 4 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Vi får den minst 4 mnd. før, og er det om sommeren får vi muntlig beskjed med en gang paret vet datoen.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Når man må reise til utlandet syns jeg man bør invitere minst 3-4 mnd på forhånd. 3 mnd syns jeg egentlig man kan invitere uansett, hvis ikke det blir et spontant og uformelt bryllup da=)
lille sprelle Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Vi varslet 8 mnd i forveien om datoen. Deretter sendte vi invitasjoner ut ca 3 mnd før.
gulda Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Har hørt at tre måneder før er vanlig -blir det for lenge før svarfristen, så glemmer folk ofte det litt bort.. Hadde jeg skulle samle folk fra andre steder i verden, så hadde jeg gitt iallefall muntlig beskjed lang tid i forveien. Enig i at 3 uker var litt vel opptimistisk, he he.. Er det hele en spontan greie fra brudeparet? Skjønner det er kjipt å ikke få muligheten til å planlegge den turen..
yasmina Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2010 Nei, er visstnok godt planlagt og alt Vet ikke om det er en kulturell greie eller hva... Har blitt invitert til andre bryllup her nede ogsaa, men da har jeg ikke tenkt over at fristen var kort for det har vaert her i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå