Gå til innhold

Noen her inne som har vært hos en osteopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil du fortelle om din erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg havnet hos osteopat og er kjempefornøyd!!!

Jeg hadde tatt røngten og fått beskjed om at det ikke var noe galt med ryggen min antagligvis bare stive muskler pga stress, ble sendt til fysioterapaut som også var osteopat. Han fant ut at jeg hadde en liten skiveutglidning og itillegg så manglet alle " putene" veske..

Osteopaten bruker kroppens egne muskler for å sette ting på plass og derfor så er det mye mindre "brutalt" enn kiroptaktor. Han fikk skikk på ryggen min igjen etter to seanser. Anbefaler osteopat på det sterkeste til alle sammen fordi jeg selv har så gode erfaringer fra det!

Skrevet

Takk for svar :)

Høres ut som det er verd et forsøk!

Jeg har en skade i ryggen og mye smerter.

Jeg er villig til å prøve ALT for å bli bedre!

Tror jeg skal gi osteopaten en sjans jeg...

Hva gjorde han med din rygg? Fikk du øvelser? Lyst til å forklare nærmere?

blir veldig glad for svar :)

Skrevet

Den første seansen brukte han på å myke opp musklene ( vonde rygger er også veldig musklestive) Den andre seansen myket han opp mer samt satte ting på plass. Vidre fikk jeg elektrobehandling igjen for å myke opp og samtidlig trene opp musklene..

Etterhvert fikk jeg også ryggøvelser og mageøvelser som jeg måtte gjøre hvis jeg ikke ville ha flere ryggproblemmer..

Noe jeg gjorde.. Etter mine ti seanser så var ryggen fin ( les smertefri og jeg klarte ikke å gå når det sto på som verst!) og jeg fortsatt selvfølgelig øvelsene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...