Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 http://mammanett.no/forum/picture.php?albumid=342&pictureid=1910 Jeg har testet _veldig: tidlig (åtte dager før forventet mens) - og IRL er det blåfarge, spesielt på "kanten" av streken. Men er dette noe jeg inbiller meg, eller ser andre det?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Får ikke opp noen av linkene dine. Men jeg anbefaler deg å ta en digital test.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Får ikke opp noen av linkene jeg heller.. Men uansett så er 8 dager før veldig tidlig å teste.. Det du kan risikere da er å få en pos test for så å få mensen.. At det da er en kjemisk graviditet.. Hold ut til ett par dager før tidligst, og så kan du ta en digital.. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Er digitale tester mer følsomme enn gode, gammeldagse? Nytt forsøk på bilde: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/571605/offset/1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 De er kanskje ikke mer følsomme, men de gir deg et klar svar i tekst, gravid/ikke gravid.. Så slipper du å spekulere mer på det! Vent en uke og test med en digital!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Til Fantasiløs m/nr 2 i magen Saken er den at jeg er testaholiker :-) *huff - må skaffe meg hjelp*
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 jeg ser et tydelig kryss:) spennende.. men jeg ville ventet noen dager og tatt en digital.. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Jeg vil forresten si at det der ser ut som en positiv graviditetstest.. Men syns likevel åtte dager før IKM er for tidlig til å si om det er en falsk positv eller virkelig en positiv test. Hvorfor teste så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Ja den digitale til clear blue kan gi postitivt svar tidligere enn en vanlig .
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor teste så tidlig? Nei, si det. Testaholiker, tydeligvis.... Hovedgrunnen til at jeg testet så tidlig, er at kroppen min har oppført seg så merkelig denne syklusen, inkludert superømme pupper nå. Hadde en test liggende, og trodde ikke det skulle vises noe som helst på den, i og med at jeg testa så tidlig.... Men testa likevel. *trenger seriøs hjelp*
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Det er jo helt tydelig et kryss da:) Nå er det jo for tidlig å teste, men skulle ikke tro at man får positiv test så tidlig hvis det ikke er noe på gang, heller omvendt (at man får negativ når man tester for tidlig, selv om man er gravid). Det kan vel hende at du har hatt en veldig tidlig eggløsning denne måneden, slik at du er noen dager lenger på vei enn du tror! Du har i alle fall all mulig grunn til å være håpefull, et kryss er jo det vi alle vil se:) Vedder på at dagene kommer til å gå treeeeeegt for deg nå... Lykke til, husk å oppdatere oss! ps. Når planlegger du å teste igjen? Krysset bør jo bli sterkere fremover nå, så hvis du tar en ny test om noen dager, vil du få et sikrere svar.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 Skal holde dere oppdatert. Skal forsøke å være flink å ikke pile ut å kjøpe nye tester i dag, men heller vente noen dager. Skal FORSØKE i alle fall.... Huff... Du har nok rett om at dagene vil snegle seg fram.
Hyacinth Bucket Skrevet 18. januar 2010 #13 Skrevet 18. januar 2010 Stikk ut og kjøp en didital cb, den som viser hvor langt du er på vei. Funker fint så tidlig :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Hei - jeg skulle vente noen dager - ikke frist meg! ;-) (Det er nok overhengende fare for at jeg kjøper en CBD i løpet av dagen. Steng meg inne!)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #16 Skrevet 18. januar 2010 Den eneste måten den testen kan gi utslag på er ved forhøyet hcg. Den er POSITIV! Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #17 Skrevet 18. januar 2010 Ha ha, vedder hva som helst på at du kjøper en digital test i dag! Gjør det, og oppdater oss etterpå!! Guuuuud, så spennende:)
tingeling87 Skrevet 18. januar 2010 #18 Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes den ser positiv ut. Jeg ville prøvd å vente i to dager for å se om du får sterkere strek. Jeg ville ikke brukt penger på en digital test, for det kan enda være du har for lavt hcg-nivå i kroppen, og du får enten gravid eller ikke gravid til svar. De kan ikke "tolkes" som de vanlige testen kan, om du skjønner hva jeg mener:) Masse lykke til, og håper du får sett et knallblått kryss om et par dager:) Vet hvor utrolig spennende testingen er:)
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #20 Skrevet 18. januar 2010 Ikek kast penger ut av vinduet. Denne er positiv. Det er ikke noe "kjemisk graviditet", grunnen til at noen får positiv test og deretter mensen er tidlig spontanabort. Det er kun graviditet og medisiner som inneholder hormonet Hcg som kan gi positiv test. Går du på medisiner som inneholder dette hormonet vet du antagelig alt om det:) Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #21 Skrevet 18. januar 2010 Huff, så ekkelt. Jeg gikk inn på siden med bildene dine, og kom inn på ei side der jeg kunne fjerne bildene dine! Trykket på brukerinformasjon, men det fikk jeg ikke opp (gjorde dette for å se om det var en glipp her) Men jeg kunne fjerne et bilde eller alle om jeg ville. Men jeg valgte selvsagt å ikke gjøre det! Rart!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #22 Skrevet 18. januar 2010 Noen andre som opplevde det samme på albumlinken til HI?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #23 Skrevet 18. januar 2010 Ja jeg fikk det samme som hun over meg her, at jeg kunne fjerne bildene dine! Ikke at jeg kommer til å gjøre det... Rart ja! Men den testen såg veldig posetiv ut! Gratulere!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #24 Skrevet 18. januar 2010 Dette er grunnen til at jeg bare har oppdiktet navn, adresse osv på brukerinformasjonen min. Sånn i tilfelle! Huff.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #25 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er stolt av meg selv (HI) Har IKKE løpt ut og kjøpt ny test, har ikke testet i dag. Skal vente til minst i morra.... OG: Merkelig med den linken. Men heldigvis er navnet der oppdiktet, nettopp fordi jeg er usikker på sikkerheten her på BIM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå