Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 vitaminer og mineraler, en go kopp varm te (urtete, grønn te etc, INGEFÆRTE!!) pakket godt inn under et pledd på sofan.. paracet forkjølet ? hold deg unna alt av meiereiprodukter , det øker bare slimprodusjonen.... god bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Det er så mange her inne som ber om allslags tips. Jeg har dessverre ignen tips, ingen kan trylle. Hvordan få min 6 mnd. gamle sønn til å kle seg selv og smøre maten sin? Hvordan kan jeg få bort tannverken uten å gå til tannlege eller ta smertestillende? Hvordan få barnehagen til å erstatte Burberrykjolen til dattera mi etter at hun fikk en flekk på den når de malte? Hvordan få barna til å ikke våkne av seg selv om morgenen?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 hvis ikke du har noen tips, hvorfor i alle dager svarer du slikt ?????????????????????? la vær å bry degheller, isteden fpr å skrive slike dumme svar,
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Enkelt og greit fordi det ikke finnes noe annet enn å ta tiden til hjelp for bli kvitt omgangssyke når man først har fått den. Det finnes tips som kan få deg til å føle deg bedre, feks å få i deg nok væske.
2005&2010 Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Det må nok bare gå sin gang. Men pass på å få masse hvile, og få i deg nok væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå