Gå til innhold

Da har vannet virkelig gått! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet av at "noe" skjedde, og rakk så vidt å løpe inn på badet før det virkelig fosset! Ringte føden etter hvert som det begynte å gi seg, og fikk beskjed om å komme inn for en sjekk (rutine), men blir nok sendt hjem, siden jeg ikke har rier ennå. Nå er det i alle fall i gang!! :D

Men gud!! hvor irriterende det er at det renner hver gang jeg tenker på å røre meg! Har heldigvid med et tisselaken til bilen og verdens største bind, men kjenner at jeg gruer meg til kjøreturen, selv om den er kort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh så spennende... :-) da er du jaffal i gang i løpet av et døgn :-)

Skrevet

bare et lite spm?? har hodet festa seg?? og likevel fosset vannet?

Skrevet

På mitt forrige barn var hodet hestet, men vannet "fosset"

Skal ikke så mye til før man får den følelsen da.

Føles jo som om det finnes liter på liter som skal ut når man ikke har kontroll over det.

Ofte fester ikke hodet seg før selve fødselen når man er flergangsfødende. 8 dager til termin og min prins ligger å kroner og vrir seg som en orm. Utrolig ubehagelig!!!

Lykke til med fødselen (sikkert sent ute nå) og gratulerer snart med den lille!!!

Skrevet

Hei igjen!

Tilbake fra føden etter en sjekk. Utrolig lite stilig å kjøre bil over holkene, men ingen sterke rier ennå, så her er det bare å vente.

Er førstegangs, og hodet hadde ikke festet seg da jeg var til kontroll for 11 dager siden, men det lå såpass langt nede at det spilte ingen rolle ifølge JM. Men vannet fosset ut ja. Det er jo så ekkelt når man ikke kan kontrollere det, så en liten skvett kjennes jo ut som flere liter, hehe.

Magen har blitt helt rar og myk, og bevegelsene til lillegutt er mye tydeligere og ser helt koko ut! ;)

Nå er planen å spise litt, sove litt og forhåpentligvis få skikkelige rier snart. Har fått beskjed om å komme tilbake til føden i morgen tidlig hvis det ikke skjer noe før, og har det ikke skjedd noe til onsdag blir jeg satt i gang. Håper jeg slipper det da.

Skrevet

Oi, så spennende! Kjipt at ikke riene har tatt til skikkelig, men får satse på at det skjer snart da.

Vannet mitt gikk ikke før jeg ble undersøkt på føden sist, og da var pressriene på vei allerede, men følte også at det bare flommet ut!

Vil bare ønske deg lykke til, håper det skjer noe ila få timer!

Skrevet

så spennende!! lykke masse til ;)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskinger! :)

Her skjer det veldig lite, bortsett fra et og annet skikkelig tak. De begynner å bli temmelig vonde, men jeg har en stygg mistanke om at det skal bli mye verre enn dette gitt! :S Det hjelper å ha varmeflaske på ryggen eller magen, alt etter hvor det tar, men jeg tør ikke ha den der for lenge, jeg er redd for at babyen kanskje kan bli for varm..?!

Blæh! Synes i grunnen godt lillegutt kan begynne å komme ut nå! Heldigvis er mannen hjemme fra jobb, og det er godt å ha ham til å sulle rundt her og stelle og trøste og ordne alt mulig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...