Gå til innhold

Overtid


enlitentil

Anbefalte innlegg

Overtid er aldri moro, det gjelder for svangerskap også... Noen andre som venter og venter og er gått over termin? Hadde kraftige sammentrekninger i forrige uke og var sikker på at det var like før. Så stoppet alt opp. Har spist ananas, kanel, hatt sex, tatt to klyx og fått modningsakupunktur og ingenting skjer.... Jenta i magen har ombestemt seg! Syntes det er enslags underlig limbo å være i akkurat nå og skjønner ikke helt hva jeg skal ta meg til. Hviler godt og ordner barneutstyr, men begynner å gå tom for ting å ta meg til. Kanskje et luksusproblem nå like før det braker løs og jeg snart skal ha armene fulle med både spedbarn og søsken, men usj, det er så pyton å vente - er visst ikke så flink til dette.

Her i Arendal hvor jeg skal føde risikerer man å gå to uker over termin før man blir satt igang. DET er skrekken, det. Håper det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff...kjedelig...Det er min 3. dag på overtid....men tror jeg skal føde i dag :))) så vi får se om det stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 dager over termin, og ingenting skjer her heller. Men jeg har tatt det veldig med ro siste uka, og ikke gjort særlig mye. Må visst prøve meg på litt mere aktivitet, selv om det ikke frister særlig mye, med tung og sliten kropp.

Hadde det ikke vært for at jeg er over termin nå, så hadde jeg ikke vært lei, men nå kjenner jeg at jeg er litt utålmodig, spesielt siden det nå snart nærmer seg tid for å snakke om overtidskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag og er møkka lei ventetiden. Gikk 3 dager over med førstemann, så håper jeg ikke må vente så mye lenger denne gangen. Er så kjedelig å vente ja. Men vi får nyte tiden jenter.. Vi har ventet i 40 uker, så greier vel et par til;) Lykke til allesammen!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...