Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hva skjer når man skal sjekke om man har astma? Må man puste hardt å lenge i en sånn dings, eller hva skjer?? Jeg hadde astma som liten,og tror jeg har fått det igjen nemlig,men kvier meg litt for å ringe legen :S TUSEN TAKK FOR SVAR!!!!
sjøsamen Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Kommer helt an på legen det. Men ofte må man ta en spirometritest som betyr at man må blåse i et apparat for å sjekke lungekapasiteten. Men har inntrykk av at legene ofte bare gårt ut fra kliniske tegn og symptomer. Kommer nok lityt an på hvor kraftig astmaen er. Uansett må du ringe legen ang dette for medisiner vil gjøre livet ditt bedre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå