Gå til innhold

DERE MED ASTMA!!!!! SE HIT!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer når man skal sjekke om man har astma?

Må man puste hardt å lenge i en sånn dings, eller hva skjer??

Jeg hadde astma som liten,og tror jeg har fått det igjen nemlig,men kvier meg litt for å ringe legen :S

 

TUSEN TAKK FOR SVAR!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på legen det. Men ofte må man ta en spirometritest som betyr at man må blåse i et apparat for å sjekke lungekapasiteten. Men har inntrykk av at legene ofte bare gårt ut fra kliniske tegn og symptomer. Kommer nok lityt an på hvor kraftig astmaen er. Uansett må du ringe legen ang dette for medisiner vil gjøre livet ditt bedre.

 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...