Gå til innhold

hvor mange dager igjen? 18.01.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 dager igjen å selfølgelig så har søvnproblemene kommet tilbake. jeg som har sovet så godt de siste 3 nettene. Kjipt!

så nå sitter jeg her med de utrolig festlige maseriene mine som ikke gjør en dritt, men bare ergrer meg.

ser frem til dette sv.skapet er over er virkelig ikke laga for å¨være høygravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 dager til lillegullet kommer! Ikke sovet en natt på 2 uker, sover på dagene jeg da! :D

Skrevet

20 dager igjen og får ikke sove jeg heller pga menssmertene.. er det masrier?

Skrevet

-6 dager!!! :(

SÅ lei og sur... vil bli ferdig!

Skrevet

termin i DAG!!!! :-) (ul termin om to dager) våkna av menskramper og fikk ikke sove igjen, så like greit å stå opp for å spise litt. Mindre vondt når jeg sitter enn når jeg ligger så.... skal på ny modningsakupunktur i dag og tenkte meg litt sengekos einere, kanskje det kan gjøre susen :-)

Skrevet

45 dager :) snart høygravid :D

Skrevet

10 dager over termin her, nå bærer det snart avsted til sykehuset for igangsettelse! Er såååå spent nå! Men vet at det kan ta litt tid, for å si det slik. Jeg blir ikke sent hjem uten babyen i armene :D

Skrevet

12 dager igjen. Sliter med søvnen jeg og :-( Nei nå må lille gullet mitt komme, gleder meg sånn til å treffe henne....

Skrevet

9 dager til ks:)

Skrevet

31 dager igjen til termin:-)

Skrevet

65 dager igjen!

Skrevet

49 dager igjen etter UL termin, men etter min termin så er det ca 1 uke igjen...

magen er sunket mye på 2 dager, liter med murringer i rygge og masse vonde kynnere.. Når jeg går så føles det som om ungen er på vei ut...

Skrevet

12 dager igjen og sover godt om natta nå for tia:)

Skrevet

69 dager igjen, og det trenger jeg;))

Selv om jeg er litt misunnelig på dere som faktisk er veldig nær fødsel!

Skrevet

8 dager til UL termin!!!

Har begynt å våkne for å snu meg nå. Bekkenet er ikke videre fornøyd for tiden, men nå er det snart over!!!

Skrevet

12 dager i dag. Skal ha barnevakt for 3 åringen i dag og kose oss med middag ute og kino med et vennepar :) Kanskje siste "date" før lillebror kommer og vi blir hjemmekjærester en god stund. Og, skal på kontroll hos jordmor i dag, så det er jo fint.

Ha en super dag alle sammen!

Skrevet

Jeg har termin den 12.2 så jeg har vel rundt 25 dager igjen + -. Gleder meg utrolig mye og begynner å bli veldig klar for å møte lille gutt!!!

Lykke til!

Skrevet

UL-termin idag, så nei, ikke mange dager igjen nå! (menstermin var fredag 15.jan) Gikk 4 dager over termin sist, så satser på jeg slipper vente så veldig mange dagene, kanskje skjer det noe idag? .-)

Lykke til til alle med termin i disse dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...