Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg sitter her å er litt tankefull, og faktisk er jeg jævlig provosert. Har en kusine som har et barn på 15 mnd. I folkeregisteret står den biologiske far oppført som far, han har fått seg ny dame, og begynner nå så smått å vise interesse for barnet (ENDELIG). Men min kusine liker absolutt ikke dette. Nå begynner hun å si til han at han ikke er far til barnet likevell og ønsker å få tatt en DNA test av ham og barnet. Jeg har et barn på samme alder (12 dager som skiller) og hun har spurt meg om hun kan få bruke MITT barn som sitt når prøven skal tas, for hvordan skal de som tar prøven vite om det er hennes barn eller ikke. Jeg har sagt at det kommer ikke på tale, at hun må stå for det som er sant, og at jeg kommer til å melde fra hvis hun prøver seg på noe sånt. Men dette har faktisk fått meg til å tenkte. Hvordan vet de som tar prøvene at det faktisk er riktig barn de tar prøve av, at det faktisk ikke er noen som prøver på det samme som min kusine ønsker å gjøre. Og hva skjer med disse mødrene som prøver å lure systemet på denne måten???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå