Mamma til tre søte små Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Lurer på å kjøpe dette, Kan dere anbefale bilen og får man evt plass til 3 barneseter inni uten problem? God plass til vogn?
Ladybug~N&E Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 kan fint anbefale passat. god bil. men det finnes større. vi skal ha 3unger bak snart og ser for meg at det kan bli litt trangt. går fint med 2 barneseter og en pute til eldste i midten men hele 3 seter er jeg ganske så usikker på. men vogna har god plass da;)
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Vi hadde passat og fikk knapt plass til simo kombi. Men vi hadde slik 4-hjulstrekkersak (4motion?) så jeg tror det stjeler en del av bagasjeplassen rundt hjulbuene. I baksete var det ok plass. Vi fikk plass til to barneseter med en ung.dom i midten. Litt trang i midten og jenta er meget slank! Ellers er jeg ikke begeistret for å kjøre den bilen. Men det er en vanesak. Følte jeg fikk fikk god nok oversikt over trafikken og forholdene. Da ville jeg heller gått for en av de større modellene. Som Sharan. De har god plass og egne seter også i baksete som gir god plass til barneseter. Bagasjerommet er også ganske stort. Den touaran har grei plass i baksete, men mindre bagasjerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå