Gå til innhold

Hvorfor er det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at mine venninner er mest opptatt av å være med meg når de har det ræva?-når lykken smiler til de hører man ikke en lyd...syns dette er litt trist...(at jeg ikke hører så mye fra de når de har det bra)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ofte vanlig det.. En har mest bruk for venner da.. Men klart.. synd viss det er normen alltid.)

Skrevet

ja,og det skjønner jeg at man trenger ekstra støtte,men det slår meg at det titt og ofte utenom disse tidene at om jeg foreslår noe(gjelder to-tre venninner og min søster)så er de så innmari opptatt ...mystisk

Skrevet

er du flinkere til å trøste enn å finne på morsomme ting? Flinkere til å tørke tårer enn å le?

Eller, kan det skyldes noe annet?

Jeg hadde en veldig god venninne som hjalp meg masse når jeg hadde det vanskelig. Jeg slet masse med depresjon, angst, og generell ensomhet. Hun var enestående. Var der for meg som bare det, og jeg takket henne ofte. Hun hadde det også tidvis vanskelig, og vi snakket mye og nært om "våre lodd i livet". Når jeg begynte å få det bedre, fikk kjæreste blant annet, satt hun spørsmålstegn ved alt jeg sa og gjorde... Hun var veldig negativ til min nye kjæreste, og til egentlig alt jeg foretok meg. Det kan godt tenkes at hun var redd for å miste meg, men slik hun oppførte seg på den tiden gjorde at vi ikke har kontakt i dag.

Hun var som sagt enestående da jeg hadde det vanskelig, men greide ikke glede seg med meg når jeg begynte å bli frisk og få det bedre.

Jeg sier ikke at du gjør lignende ting, men det kan være mange årsaker vet du :-)

Skrevet

Helt enig...det er ganske så på tryne og utrolig kjipt.

Skrevet

HI her..

håper ikke de ser slik på det...de venninnene mine som ikke er der kun når ting er kjipt,de sier ihvertfall at jeg er en humørspreder. det er ingenting jeg heller vil bruke tid på enn å gjøre gøye ting framfor å tørke tårer...men vil jo gjerne være der for dem når de trenger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...