Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Har fått halsbetennelse,var på legevakta idag siden jeg inatt omtrent ikke klarte å sove og følte at halsen var så tykk at jeg fikk pustebesvær:( -fikk ikke antibiotika siden han ikke sikkert kunne si nå om det var virus eller streptokokker...så...er det noen som har vært i samme situasjon og kan gi meg gode råd for å få litt søvn inatt?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 forsøker...men hjelper det mot den puste"innsnevringen"?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Nei, det er nok mer smertelindrende: På denne siden står det litt om halsbetennelse: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/lunger-og-luftveier/halsbetennelse?gclid=COez6trHrJ8CFQMu3godlzdW0g
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Skyll munnen i saltvann ofte. Pass på og koke vannet først da. Det dreper mange bakterier.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Er kanskje ikke til hjelp mot ditt problem, men jeg har i hverfall erfart at et bananskall med innsiden mot halsen inni et skjerf hjelper mot smertene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå