Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Er det dumt av meg og bruke vogn til 3åringen min? H*n går for det meste selv, men noen ganger når vi skal hjem fra barnehagen eller en tur til byen så blir h*n så sliten at det ender opp med at jeg bærer h*n. Det tåler ikke ryggen min så godt. Har mast at h*n må gå selv, men da blir det bare til at h*n suttrer og klager over vondt i beina.. Synes det er så dumt når dem er såpass store men hva annet kan jeg gjøre? Når sluttet dere men vogn helt?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Barn er så forskjellig og avstandene de må gå er forskjellig så det er vanskelig å sammenligne. Vi sluttet med vogn når barnet var litt over 2 år fordi barnet elsket å gå å foretrakk det, men her er det bare ca 1 km til barnehagen. Det hendte vi måtte bære det siste stykket, men det var ikke ofte.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 kjøp en liten paraplytrille da vel... hvis ungen blir sliten av å gå så blir han det! Da er vogn bra...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Kjøpe en brio citty, og gjerne brukt om du finner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå