Gå til innhold

har ett lite spørsmål til dere jenter uten eggløsing.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er blødningene deres nå dere ikke har hatt eggløsning?? farge klumper lengde??

Lurer fordi jeg har denne gang hatt en veldig rar blødning, veeeldig lite blod (knapt nok en flekk i trusa), veldig lys farge på det, og bare i 4,5døgn... kun sett det på papiret og litt oppi skjeden. ingen klumper heller.... Min mensen har alltid vært som en propp man drar opp, med sterke blodninger de første dagene, en del klumper og en del mørkere på farge...

Tester vanligvis ikke etter el, noe jeg ikke gjorde denne måneden heller, men har gjort det en gang og da hadde jeg hvertfall el...

Lurer på hva denne blødningen kan ha vært...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg hører ikke til inne på BliGravid, men kom over spørsmålet ditt og tenkte jeg kunne svare likevel :P Jeg hadde ikke el av meg selv før jeg fikk snuppa, og hadde helt vanlige blødninger. 5-7 dager med blødninger, sterkere blødninger de første dagene og mindre etterhvert. Jeg testa med el-tester i over ett år i strekk og fikk utslag hver eneste pp, men blodprøver viste at jeg ikke hadde hatt el. El-tester slår ut på LH-hormonet som stiger raskt før el inntreffer, men du får ingen svar på om egget faktisk slippes. Nå har vel de aller fleste el, så sannsynligheten for at du mangler el selv om du får positiv el-test er sikkert liten.

Lykke til med prøvingen =)

Skrevet

hei. Jeg har el annenhver mnd, og har ingen blødning den mnd jeg ikke har el.. bortsett fra denne mnd. Nå blør jeg så kraftig at jeg lurer på om jeg har hatt el allikevel.. Men mine blødninger etter el kan variere i styrke og antall dager. Jeg begynne å spotte på datoen, men blødningsdag kan variere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...