Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Er så stolt over min flinke søster som tok bilder av meg.. Men synes dere dette var fine bilder?? =) http://yvissecrets.blogspot.com/2010/01/bilder-som-min-flinke-sster-tok.html
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Er helt ok bilder. Men syns din søster skal utdanne seg til fotograf eller i det minste gå noen kurs. Hun kommer til å få mye igjen for det hvis det er noe hun brenner for. Alle kan bli flinke hobbyfotografer, men får å ta det til neste nivå burde hun nok sette seg litt på skolebenken.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Ja jeg vet ikke så mye om fotografering osv. Men har sagt det samme til henne :-) Hun tar en del fine bilder av naturen osv. Så synes hun gjør det kjempebra alt, bare hun får lært seg teknikker og mer utdannelse innom feltet så tror jeg hun kan bli kjempeflink.!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg selv er en slik ''flink'' hobbyfotograf, tar mange flotte bilder og har et bra kamera (som kan ta noe av æren, hehe). Jeg mener at så å si alle kan bli flinke til å ta bilder, er ikke så vanskelig. Men skal man ta virkelig ta fabelaktige bilder må man nok lære av de beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå