Gå til innhold

Helt angst for eksamen i morgen :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal opp og forsvare min master for andre gang. Jeg sliter veldig med muntlige eksamener og snakket meg ned 4 karakterer sist gang.

Stod så vidt! Nå har jeg meldt meg opp igjen så jeg kan forbedre denne karakteren.

Skriftlig gjør jeg det alltid bra!

Men jeg stresser sånn under muntlig, bommer på det de spør om og får helt blackings.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

det viktigste er å slappe av ihvertfall!

Skriv deg opp en liste med punkter du skal snakke om. Skriv bare stikkord, og øv på fremføringen. Gå gjerne gjennom det med en annen person i dag.

Ikke stress deg ihjel i dag. Legg deg tidlig og spis en god frokost i morgen.

Du kan ikke lære deg så mye mer nå, så du må egentlig bare fokusere på hvordan du skal legge det frem.

 

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...