Gå til innhold

utveksler fantasier om binding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en kompis....

jeg har aldri vært jente som var særlig glad i BDSM tematikken, har aldri prøvd det selv, men har drømt litt om å bli bundet av og til uten å si det til min samboer.

Det startet helt tilfeldigvis at jeg tullet med noen om å bli bundet med skjerf, vi begynte med det, stoppet igjen, men temaet dukker hele tiden opp via sms/mailkontakt og ingen av oss kan stoppe å tenke på det. Vi er begge i et forhold og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til det lenger. Føler meg jo ganske tiltrekket av tanken, men er dette bare fantasi? Av og til kan jeg ikke tenke på noe annet heller. Vet egentlig ikke hvordan det er med ham, det er ofte meg som tar kontakt først.

En ting til. Hjemme skjer det lite for tiden. Sikkert derfor at jeg føler meg ekstra pirret....siden vi fikk barn for 2 år siden er det ikke mye som skjer lenger...dere vet, trøtt, sliten....det tar mye sexlyst.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å forføre mannen og si: i dag er jeg sjef. Dytte han ned på senga, ta bind for øynene hans og binde hendene.

Det er bedre å ta ut fantasien på hjemmebane enn på bortebane.

Høres jo ut som dere trenger å sprite opp sexlivet deres, så sett i gang!

En venninne av meg kjøpte huske på kondomeriet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...