Solveig73 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Vi har ei jente på 23 måneder og en gutt på snart 10 måneder. Størsten ligger på eget rom og knærten sammen med oss. Vi har endelig lykkes i å nattavvenne han, og han sover nå natten gjennom. Vi har i denne fasen skilt lag jeg og mannen og jeg sover nå sammen med størsten. Ønsket vårt og målet er å komme oss tilbake til ektesengen, og få ungene til å venne seg til å sove sammen. Vi har bare to soverom, men vi tenker ikke se oss om etter noe større før om ca halvannet år. Flere som har så små barn som sover sammen, og hvordan fikk dere det til? Vekket de hverandre mye, eller ble de vant til at den andre gråt feks?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 vi har barn som fyller 2 og 3 år i April 2010. de ligger på samme rom og har gjordt det siden sommer 09. veldig praktisk siden de er nærme i alder mtp legging. men nå som eldste er blitt vanskelig å legge og ofte våkner blir det til at vi lar de få hvert sitt rom og heller kjøper sovesofa til oss. eldste sluttet tidlig m dagsoving(går ikke i barnehage) og det var vel da vi beg å legge de på samme rom. leste og sang og satt hos d e til de sovnet i førsten. nå går jeg bare ut etter bok,sang og kos og sier natta. ikke noe tull. men som skrevet over. eldste vekker minste gutten nå desverre... på natten mulig hun har mareritt ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå