iznogood Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Min sønn som ble 5 kunne ikke klare å velge bort noen da han skulle invitere i bursdag. Så han inviterte hele basen sin, 34 stykker. Alder 3 - 5 Med 60 kvm til rådighet vekslet jeg mellom tvil og angst en hel uke. 20 stykker kom og en del foreldre. Det gikk formidabelt bra! Eneste utfordringen var litt do-kø (kun 1 do). Mat, gaver, aktiviteter, frilek - alt gikk helt strålende. Jeg er utrolig imponert over alle småtassene og hvor greie de var. Og nå synker jeg lettet ned i sofaen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå