Gå til innhold

Det gikk bra det også (bursdag)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn som ble 5 kunne ikke klare å velge bort noen da han skulle invitere i bursdag. Så han inviterte hele basen sin, 34 stykker. Alder 3 - 5

 

Med 60 kvm til rådighet vekslet jeg mellom tvil og angst en hel uke.

 

20 stykker kom og en del foreldre. Det gikk formidabelt bra! Eneste utfordringen var litt do-kø (kun 1 do). Mat, gaver, aktiviteter, frilek - alt gikk helt strålende.

 

Jeg er utrolig imponert over alle småtassene og hvor greie de var.

 

Og nå synker jeg lettet ned i sofaen :-)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...