Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Skal det være sånn helt til fødselen eller? Da blir jeg gal! De er vonde også! Er 25+3 idag... 3. gangs.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Da må du prøve å slappe av, ikke stresse. Enklere sagt enn gjort ser jeg, når du har to fra før...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Ville tatt en telefon til fødeavdelingen. Kan godt være at de vil ha deg inn på sjekk for å se at kynnerne ikke har effekt (altså at de ikke har gått over til å bli rier).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå