Gå til innhold

sliter med soving i bhg! andre?tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sover maks 40 min i bhg, men hjemme sover han gjerne opptil 3 timer... bhg syter sååå fælt over at han ikke får til å sove lenge nok, noen som har tips? eller trøstende ord? eller bare noe? kjenner jeg er litt frustrert nå, jeg klarer ikke å fikse noe når jeg ikke er der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har han gått i bhg?

Sover han til samme tid hjemme som i bhg?

Mer eller mindre samme rutine i bhg som hjemme når han skal sove på dagen?

Er det uro som gjør at han våkner tidlig? Kanskje han kan sove litt vekk fra de andre i starten?

Skrevet

sover han i vogn eller inne? Dersom de har mulighet til å legge han i vogn et stille sted, så hjelper kanskje det?

Skrevet

han begynte for 2.5 mnd siden. det er akkurat de samme rutinene, (jeg har iallefall gitt beskjed om hvordan vi gjør det hjemme)..

jeg har også tenkt på om det kan være uro eller bråk rundt han som kan gjøre det... men bråk er det iallefall her hjemme også når han skal sove.. han sover ute i vogn, så er godt vant med lyder rundt seg...

tusen takk for svar iallefall, skal høre om de kan plassere han lenger unna de andre og se om det hjelper.. men de sover jo fortsatt når han våkner..

Skrevet

Har ingen råd, men det var sånn da snuppa vår begynte å barnehagen også. Og fra august og fram til ca november så sov hu bare 40min. Men plutselig en dag så begynte hu å sove lenge der også...

Nå var en av grunnene til at hu sov kort fordi hu blei for trøtt før de la hu. Og hu har jo blitt større og holder dermed ut lenger før hu må sove.

Det går seg nok til hos dere også, men det tar gjerne litt tid.

Skjønner frustrasjonen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...