Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Den kjøpte vi til minstejenta nettopp på 15mnd... Men jeg synes dressen er stiv..angrer litt på kjøpet... Jeg tror dressen hadde passet perfekt til vår aktive 3.5 åring heller... Men dere som har dressen og har brukt den en stund..er dere fornøyd? Jeg har inntrykk av at dressen passer bedre til litt større barn da..tror jeg må kjøpe en lettere dress til minstejenta...synes den var fryktelig stiv siden hun er så liten og....
Renate :-) Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Gutten vår blir to i slutten av mars... han har brukt den dressen hele vinteren nå, både vi og bhg er kjempefornøyd med den.... :-)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Ja jeg har hørt bra ting om den..ser at endel barn også har denne dressen.. Men er litt usikker på om dressen er for stiv for en 1åring som ikke har gått så lenge og er mer ustø i beina enn en 2-3åring... hmm...usikker på om jeg skal kjøpe enda en dress...eller om det er unødvendig..... men takk for svar
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 friends http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article344055.ece denne bare en annen farge har vi.......
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 jente her, snart 4, kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå