endaengang Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Danmarksturer forbinder jeg med heisaturer!! Men er det greit å ta med barna på båten? Tenker nå på helger, ikke midt i uka. Noen som har hatt med seg barna på båttur? Hvordan var det mht fyll og sånt? Gikk det greit?
Libido- Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 som overfart ja, som "vi skal på båttur" nei. Alt for lite å finne på osv til de små. Men det er lov, om det var det du lurte på.
endaengang Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Ja, vi hadde liksom tenkt oss på en båttur. Men det er vel ikke så mye underholdning, kanskje... Takk alikvel
Janusina Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Det går helt fint! Spander på dere en litt bedre lugar. Der pleier det å være mye roligere. Man er jo ikke oppe så lenge som festusene uansett når man har med barn
* 5 om dagen * Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 men er det ikke aldersgrense i helgene??
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Vi har hatt med snuppa vår på danskebåten. (DFDS til københavn). Emilia storkoste seg! Vi var der sist i slutten av oktober og da var hun straks 15 mnd. Ble jo selvfølgelig en rolig tur for vår del, men vi var innom den baren der det er livemusikk, og emilia fikk danset litt! Nå var ikke vi der i helgen da, reiste på en søndag, så det var ikke like mye fyll som det kanskje ville vært et par dager før.. Vi hadde hvertfall en fin tur, og skal reise igjen om ikke så altfor lenge!
endaengang Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2010 Jo, aldersgrense 25 år...men det gjelder de som reiser alene. Altså gjelder ikke grensen når du drar sammen med mamma og pappa :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Vi reiser ofte til Kiel med ColorLine. Ungene storkoser seg! Egne barnerom, får boltre seg på taxfree og i discoen. Vi merket ikke noe til fylla, enda vi var i "barer" med de. Er eget tendisco vi har prøvd også Gøy! Vi reiste et par ganger med StenaSaga når jeg og mine søsken var små. Vi syntes det var stas! Frokostbuffen, underholdningen, vi danset, taxfree *mmm* Men i dag ville jeg ikke reist med noe annet enn ColorLine sine båter til Kiel. Hvertfall hvis det er snakk om helgetur og ikke ren overfart fordi dere skal til DK. Er jo det svææære shoppingsenteret i Kiel også. Mye spennende der!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 vi tok danskebåten med småen i sommer. hadde lovt han det i evigheter. og han syns det var knallgøy. høydepunktene var å kjøre inn og ut av oslofjorden og få spise på koltbordresturangen. men han er en sånn person som digger "mamma kan ikke gå noe sted, masse mat og god utsikt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå