Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Bare vi som har det i senga, og kun der? En sjelden gang har vi hatt det i sofaen i stua en sen kveld da, men det er lenge siden:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 nei.. vi har kun sex bak lukkede dører
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Hehe, ikke overalt. Før man fikk barn var det kanskje litt mer "hvor man en var" men det var fordi man ikke trengte å vente til etter leggetid. Senga eller sofaen blir det. Guuud så kjedelig man har blitt med årene;P
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Synes det er mest behagelig å ha det i senga jeg, der har en jo god boltreplass og det er lettere å slippe seg løs der synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 vel...med ungene i hus blir man ikke så "sprelsk" liksom... men har ofte sex på hytten..dvs utenfor hytten i friluft..når ungene ikke er med.... er vel ikke så sprelsk det heller..men men...hver epoke i livet sin greie eller??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Har aldri hatt sex i friluft vi, så vi er ikke så sprelske av oss:) Det nærmeste vi kommer "kinky" er vel at vi har hatt sex på hytta flere ganger med svigers vegg i vegg.. var musestille da ja:) Men det var i senga da..hehe
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Nope. Jeg liker kun å ha sex i senga. Har ingenting med at jeg er blyg å gjøre, men hvorfor ligge vondt når man kan ligge deilig og mykt? :-) Er altfor glad i bekvemmelighet til å prøve andre steder. (Og ja, har prøvd noen andre steder. Ga ikke mersmak.)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 før hadde jeg vel sex overalt. i bilen ,på stranda, på badeland osv. men etter at man fikk barn og ble "voksen" blir det mer og mer bare senga.. har hatt det på badet til noen vi var på fest hos da. og på hytteturer og slik med venner.men ikke no mer spenstig.. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Vi har det ikke overalt.. 99% i senga vil jeg tro, en sjelden gang på sofaen, men ikke siden jenta plutselig sto søvndrukken i stuedøra og gned seg i øynene, mens mor satt oppå far..hehe Hender vi koser oss nede i baren, deilig å ligge på barstolene, eller bøyd over en, mens man blir tatt bakfra.. Før var vi mer oppfinnsomme, ute en sen junikveld, på tur hjem fra byen en lørdagskveld, selv om det var midt på vinteren, på kjøkkenbordet, i bilen, på motorsykkelen.. Men da var vi unge og spreke, nå er vi eldre og late..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå