Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Grunnen til at jeg spør er fordi at da sønnen min var mellom 1 og 2 år var alt med mat et mareritt. Mest sannsynlig fordi han har store mandler, å var i fjor plaget med mange halsbetennelser. Når han var 2 år var han knappe 9 kilo. Nå fyller han snart 3 år, og har blitt veldig mye bedre med spisinga. Noe jeg gleder meg stort over! Nå ligger han på rundt 12,5 kilo. Han er ca. 92 cm. lang. Høres det ut som en sunn vekt for en 3 åring? Siden det ikke er kontroller ved 3 år er det greit å spør her )
PAVEEL Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Min på 3.5 er rundt 16 kg. Har ikke anelse hvor høy han er, men rundt 95-100 kanskje.... Hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Helt ærlig så der dette veldig individuelt. Det ser helt greit ut, kan du ikke søke opp vekstkurven til gutter å se hvor han ligger innen normen.. ( Han ligger innenfor normen det husker jeg, men ikke hvor..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 vet ikke helt hvor mye de skal legge på seg i året og sånn jeg.. men gutten min på 2,5 veier mellom 13,5 og 14 kg. Og han ligger helt fint på den kurven, kanskje pittelitt under, men ikke noe av betydning i det hele tatt. Husker ikke høyden i farten, men tror det er ett par og nitti..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå