Gothic Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 er dere flinke til å gi beskjed om de kommer eller ikke? Har invitert og flere har ikke gitt beskjed, noe som irriterer meg
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jepp... Gir alltid beskjed samme om han kommer eller ikke.. Ren høflighet!
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Her er det vanlig å gi beskjed kun hvis man ikke kan komme...
elskerlivet Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg gir alltid beskjed! Pleier å stå si ifra om du ikke kan komme, og syns det er sååååååå ufint å ikke si ifra.. En som gikk ibarnehage med min hadde invitert 8 stk engang, 2 hadde sagt de ikke kom, men de tenkte at da kom jo 6, så var det bare min og èn til som kom.. stakar bursdagsbarn.. også er det innmari irriterende når man har gjort klart til så og så mange, men tror desverre mange tenker at om min er fra eller til spiller ingen tolle, egoistisk syns nå jeg, er det såå vanskelig å sende en sms eller ringe liksom?? Så helt enig med deg HI!!
PAVEEL Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Gir alltid beskjed. Skikkelig slitsomt om man ikke gjør det! Men vil tro at siden de ikke gir lyd i fra seg så kommer de:) Neste gang så skriv på innbydelsen: Gi beskjed om du kommer eller ikke:-)
agent007 Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg også gir alltid beskjed. Skikkelig uhøflig å ikke gi beskjed om man ikke kan..
PAVEEL Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Da er det veeeldig dårlig gjort! *blir irritert på dine vegne*!!!
* 5 om dagen * Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 jeg gjør det som står på kortet, vil de ha svar om de kommer / kommer ikke, gir jeg de beskjed. men hvis det bare står gi beskjed om du ikke kommer, da gjør jeg det,om de ikke kan... fryktelig irriterende, når ikke de sier i fra..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Gutta mine fikk invitasjon hver til 2 forskjellig bursdager som skulle være på nå lørdag som var. Vi fikk disse invitasjonene 1 på mandag og 1 på tirsdag???? Jeg hadde full uke, med å følge guttungen på trening på tirsdag og torsdag + pakking til kiel turen til helgen, invitasjonen ble fort glemt, husker jeg kom på den da jeg ikke hadde den med meg og tlf nr stod på invitasjonen. Så jeg fikk ikke sagt i fra, men ærlig talt hvorfor gir dem den ut så seint som mandag/tirsdag og bursdagsfeiringen skal være lørdag. Vi ga ut invitasjonene 1mnd før, men det var pga jul og nyttår i mellom så jeg tenkte å være lur å gi ut 1mnd før. Og jeg skrev at de skulle sende sms/ringe uansett. Det var 1 som ikke svarte og det var han vi ble bedt til nå på lørdag, men det var ikke av ren "ondskap" vi ikke fikk svart nå. Det var rett og slett for dårlig tid. Da mannen jobber så mye og jeg var alene om å følge guttungen på trening med lillebroren på slep og pakkingen, så ble små ting glemt. Ellers så synes jeg at det er bare høflig å svare på om man kommer eller ikke. Haddde vi bare fått disse invitasjonene forgje uke, så hadde jeg svart!
* 5 om dagen * Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 hadde jeg fått de 1 mnd før,så hadde de garantert blitt glemt. her holder det å få det et par dager før,eller sånn....
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Ja, sier alltid fra. Det er vel bare ren høflighet..:-)
Janusina Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Ha det som regel og skriv: RIng/SMS dersom h*n IKKE kan komme! Mye enklere!! Er i allefall sånn det gjøres her .
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Her er det også hvis vi ikke kommer. Står også som mal på de fleste kortene jeg har sett. "gi beskjed om du ikke kan komme på nr......" feks. Her blir også kortene gitt ut noen dager i forveien. Hadde vi fått det flere uker før hadde vi nok glemt det; om vi ikke skrev det på kalenderen da!
It's all about me Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Ja, sier alltid ifra. Eneste unntaket var da invitasjonen ble sendt ut få dager før jul hvor vi allerede hadde reist bort og datoen var dagen etter at vi kom hjem. Da forsvant det i alt kaoset.
erteposen + 4 Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Ja, men det er alltid 2-3 stk. som ikke sier ifra når vi inviterer.
It's all about me Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Men det skal også legges til at det nesten er noen som ikke "fortjener svar". Har opplevd å få invitasjon 2 -3 dager før. Det er altfor lite når en ofte er alene, og har annet å styre med også. Elsker å sende gutten min i bursdag, men noen ganger er det på håret at det går i orden med slike frister.
camilla^ Skrevet 17. januar 2010 #18 Skrevet 17. januar 2010 Rundt her pleier man å gi beskjed om man ikke kommer, om det ikke står på kortet. Det er mange som har bursdag på lekeland, så da pleier de å skrive at man må svare innen en viss dato. Skrev bursdagskort her om dagen, og skrev på kortet at jeg måtte ha svar om de kom eller ikke, siden jeg henter de på skolen i samlet flokk. Så jeg vet hvem jeg skal med og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå