lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har hatt skikkelig omgangsyke siden idag tidlig, slutta å kaste opp i ettermiddag. Nå er jeg SULTEN!nJeg har spist en brødskive med ost, og det gikk bra. Men np har vi ikke mere brød, har egentlig ikke så mye i det hele tatt, hehe. Hva kan jeg spise? Hva bør jeg IKKE spise? annet enn melkeprodukter.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Regner med du har diare også.. Loff med blåbærsyltetøy.. Kylling og ris er grei middag når du kommer dit..
Studine mevik Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Drikk masse, både vann og saft. Epler er bra for å stabilisere magen og noe salt. Hva med å koke noen poteter med saus eller lage potetmos. Pasta med bare olje/smør og salt.
gulda Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Husker pappa alltid sa til meg når jeg hadde omgangssyke, at: "Det du har lyst på, det går bra å spise". Vet ikke helt om de som har peiling på hvordan kroppen fungerer vil si seg enig, men for meg har det alltid stemt. Har klart å holde på det jeg spiser da, og får kreftene igjen ;o) Kaster ikke i meg enorme mengder, da! ;o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 for meg fungerer alltid revet eple og cola uten kullsyre(rør ut kullsyren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå