Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 hvorfor har utrolig mange forandret navnet sitt på facebook til liker kake??f.eks knut knutsen liker kake,knut knutsen. Grupper på fb har også gjort det.hmmm......
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 skjedde hos meg også.. Hos ei venninne så hadde alle vennene hennes plutselig "ser deg" bak profilnavnet sitt. Noe virusaktig kanskje?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Det er alle hos meg så jeg logget av. Hvis ikke fb er sikkert mot sånne hackere osv så gidder jeg ikke ha profil der. Håper det bare er noen som kødder og faktisk ikke gi alle virus og problemer..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Hos meg også t.o.m på min egen statusoppdatering, selv om jeg ikke har vært inne å skrevet det selv. Merkelige greier
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Her stå det også: liker kake. Når jeg gikk inn på profil og tilbake til nyhetsoppdatering så var det borte. Gikk så inn på profil og så til nyhetsoppdatering igjen så stod det liker kake igjen. Håper det ikke er noe virusskit:(
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 har fått høre at det er virus... noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Har dere mac eller pc? Jeh har mac og fikk ikke.. hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå