Gå til innhold

Gutten vår har microcephali...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er født med deformerte ører (høres helt forferdelg ut..dog ikke det verste sett alene..), i tillegg har han fått diagnosen microcephali. Dette innbærer/er en samlebetegnelse på tilstander der hodet/hjernen ikke vokser som det skal.

Er det noen flere her som har barn med dette? Hadde vært fint å høre hvordan dette arter seg for andre barn. vi tenker jo døgnet rundt på hvordan framtida skal bli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ingen peilig på diagnosen men anbefaler deg å melde deg inn på forumet til www.foreldrehjelpen.com. Det er et nettforum av og for foreldre med funksjonshemmede barn. Og det er det mange diagnoser og folk med god peiling på det meste! Så velkommen dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...