Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Ikke sjanse at vi har plass til hele avdelingen på 18 + eventuelle foreldre til de yngste. Er det vanlige at man "må" invitere alle - kan man evt.Invitere alle fra 1 årskull?
flypapir Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Hos oss er det ingen regler, så er nok ulikt fra bhg til bhg...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Samme årskull, bare jenter, bare gutter, det er så mangt man kan dele dem inn i. Så lenge du ikke bare lar det være én igjen, så tror jeg ikke de fleste sier noe på det. Kan være lurt å ikke henge invitasjonene så alle ser dem , men prøve å gjøre det litt diskret.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Hos oss er regelen: - Alle jentene - Alle guttene - Eller hele avd
Strawberrywine Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 hos oss er det enten alle jentene eller alle guttene.. eller en deling på årskull.. altså alle barna som feks er født i 05 - eller 06... osv..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Regler? Bhg har dag ikke noe med det? Vi har ikke hatt enda, men om vi ville invitert noen derfra tror jeg vi ville gjort det diskret. Ikke snakk om at vi kan ha så mange her neste år, bitteliten leilighet,...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Men regner forresten med at bhg syns evt invitasjoner som ikke inkluderer alle bør gis litt diskret da... om det var selve overleveringen man tenker på,,,
solstråle69 Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Jepp. - alle jentene/guttene på samme alder, ev alle jentene/guttene - eller alle sammen Synes det er helt greit.
Janusina Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 I barnehager jeg har jobbet i har vi hatt det sånn at dersom ikke alle inviteres SKAL invitasjonen sendes privat pr post! Dette for å unngå såre situasjoner. Det burde være en selvfølge. I min sønns barnehage har det alltid vært 05 kullet. Innmari greit!
Lillesnuppis Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Vi innviterte di datteren min pleide å leke med i barnehagen. Å det var en 4-5 jenter + at vi fettere, kusiner og noen av barna til mine venninner
erteposen + 4 Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Ingen regler, men vi har snakket på foreldremøtet eller de informerte om naturlige "grupperinger" og om en bare plukka de nærmeste lekekameratene spurte de om det var mulig å gjøre det privat. De mente fks. gutta og/eller jentene på eget kull, eller to kull - der en inkluderte alle og de ville gjerne få beskjed om hvem som var invitert slik de raskt kunne avverge.
camilla^ Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Hos oss har de ingen regel, men de skal legges i hylla der lapper blir lagt. De deler ikke ut i barnehagen. På skolen så er det alle jenter eller gutter, eller hele klassen. Er det bare noen eller noen jenter og gutter sammen så skal disse gies utenfor skoletid.
Miss Misantrop Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Legger merke til at mange av dere syntes det er greit å kjønne små barn. Interessant.
Gjest sug lut Skrevet 18. januar 2010 #14 Skrevet 18. januar 2010 Du bestemmer selvsagt om, hvem, og hvor mange du inviterer. Men barnehagen kan ha bestemmelser om hvordan invitasjoner skal deles ut.
Gjest sug lut Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Problemet er vel at de altfor tidlig er ferdig-kjønna hjemmefra. Vi har heldigvis hatt bestevenn-konstellasjoner i bhg som har vært begge kjønn, så vi har ikke hatt enkjønna bursdager før senere.
Miss Misantrop Skrevet 18. januar 2010 #16 Skrevet 18. januar 2010 "Sukker"... vet du har rett, og innser hvorfor jeg vil forblir misantrop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå