Gå til innhold

Hemoroider - hjelp :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan behandler dere dem? Må man til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten sheriproct, alkos anal eller xyloproct :-) alle kan brukes av gravide, alle kan kjøpes reseptfritt på apoteket!

Skrevet

Pass på magen så godt man kan, spis mye frukt, drikk mye vann og div råd for å unngå å bli hard i magen. Dette for å unngå hemoroider dersom de kommer av at du er hard i magen. Ellers synes jeg det hjelper å spise noen svisker og drikke et glass lunkent vann 40 min før frokost. Da blir magen litt løsere:)

Scheriproct inneholder kortison og er mer effektivt enn alcos anal synes jeg, men skal ikke brukes så lenge av gangen og ikke i visse deler av svangerskapet. Alcos Anal er mildere og kan brukes i alle deler av svangerskapet.

Skrevet

så er det bare å sette isbiter på om det blir for ille. og præv ð dytte de inn hver gagn du er i dusjen, og hðpe pð det bestes at de ikke alltid er like vonde eller iallefall ikke blir værre.

Skrevet

signerer de andre her, men!!!!!!! blir de harde store vannvittig vonde å du ikke klarer å dytte de inn, må du gå til lege, ikke vent for lenge, det gjorde jeg å måtte fjerne 5 store blodpropper og hadde en uke i he***** etterpå. ikke for å skremme men ikke la det gå for langt :o) bedre å oppsøke lege en gang for mye.....

Lykke til, å husk det som skjedde med meg er uhyre sjelden skjer, unner bare ingen å ha det sånn.

Skrevet

dytter... :)

Jeg prøvde en av de reseptfrie salvene, men hjalp ikke. Fikk resept hos lege (slapp u.søk), og det ble så himla mye bedre...! kunne bruke den i en uke, 3 x dg, pga kortisoninnhold tror jeg. Og nå er jeg nesten helt bra! *glede*;) ang kosthold er syrnet melk og youghurt bedre enn søt melk!

Skrevet

Takk for hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...