babyi2010 - fødeklar- Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hvordan behandler dere dem? Må man til legen?
kidd1 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 enten sheriproct, alkos anal eller xyloproct :-) alle kan brukes av gravide, alle kan kjøpes reseptfritt på apoteket!
ninayngve Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Pass på magen så godt man kan, spis mye frukt, drikk mye vann og div råd for å unngå å bli hard i magen. Dette for å unngå hemoroider dersom de kommer av at du er hard i magen. Ellers synes jeg det hjelper å spise noen svisker og drikke et glass lunkent vann 40 min før frokost. Da blir magen litt løsere:) Scheriproct inneholder kortison og er mer effektivt enn alcos anal synes jeg, men skal ikke brukes så lenge av gangen og ikke i visse deler av svangerskapet. Alcos Anal er mildere og kan brukes i alle deler av svangerskapet.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 så er det bare å sette isbiter på om det blir for ille. og præv ð dytte de inn hver gagn du er i dusjen, og hðpe pð det bestes at de ikke alltid er like vonde eller iallefall ikke blir værre.
trultimor Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 signerer de andre her, men!!!!!!! blir de harde store vannvittig vonde å du ikke klarer å dytte de inn, må du gå til lege, ikke vent for lenge, det gjorde jeg å måtte fjerne 5 store blodpropper og hadde en uke i he***** etterpå. ikke for å skremme men ikke la det gå for langt ) bedre å oppsøke lege en gang for mye..... Lykke til, å husk det som skjedde med meg er uhyre sjelden skjer, unner bare ingen å ha det sånn.
Eioli Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 dytter... Jeg prøvde en av de reseptfrie salvene, men hjalp ikke. Fikk resept hos lege (slapp u.søk), og det ble så himla mye bedre...! kunne bruke den i en uke, 3 x dg, pga kortisoninnhold tror jeg. Og nå er jeg nesten helt bra! *glede* ang kosthold er syrnet melk og youghurt bedre enn søt melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå