Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har blitt kjent med en jeg mest sannsynlig kommer til å ha sex med. Tidligere idag fortalte han meg at han tenner på tissing, og at han gjerne kunne tenke seg å slikke meg etter at jeg har tissa, og å ha sex med meg rett etterpå. Han sa også at jeg kunne tisse på han i dusjen. Lurer da på om noen har gjort dette fordi partneren har villet det? Hvordan var det? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg hadde en tidligere partner som tente på dette, og har gjort dette fordi han ønsket det. Krever litt forberedelse, men er ikke så ille som det høres ut, og for å være helt ærlig, deilig å få lov å gjøre noe som tenner og tilfredsstiller ens partner så mye! Før wetsex må du drikke og tisse, drikke og tisse, mange ganger før dere har selve tissingen. Det vil sørge for at urinen er svært uttynnet og ikke lukter eller smaker urin, og det er bare varm,lys væske. Det plaget ikke meg veldig å gjøre dette, men er vel sånn sett glad for at mannen min ikke tenner på dette, krever litt forberedelse og hygienetiltak. Men lykke til, og du kan ikke si du ikke liker noe før du har prøvd det Kan hende du syns det er veldig artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå